← BACKEconomy

2026 අප්‍රේල් සිට නවසීලන්තයේ අවම වැටුප් වැඩි වේ!

BY Dhanush•PUBLISHED FEBRUARY 4, 2026•1 MIN READ•0 COMMENTS

2026 අප්‍රේල් 1 සිට නවසීලන්තයේ වැටුප් පනත් අනුව, සියලුම සේවකයින්ගේ අවම වැටුප වැඩි කිරීමට නියමිතව ඇත.

💰 සංශෝධිත නව අවම වැටුප්

පළපුරුදු සේවකයින්ගේ (Adult minimum wage): පැයට 23.95 NZ$ – මෙය පෙර පැයට 23.50 NZ$ ට වඩා සත 45කින් වැඩි වී ඇත.

පුහුණු වන සහ අලුතින් එක් වූවන්ගේ (Training & Starting‑out wage): පැය 19.16 NZ$ ලෙස යාවත්කාලීන කර ඇත.

මෙම නව වැටුප් සංශෝධනය රටපුරා සිටින සියලුම සේවකයින්ට අනිවාර්ය වේ.

📊 මෙය වඩාත් වැදගත් වන්නේ කාටද?

අවම වැටුපට ආසන්න වැටුප් ලැබූ සේවකයින් 122,500 දෙනෙකු මේ වැඩිවීමෙන් වාසි ලබයි.

සතියකට පැය 40 ක් වැඩ කරන අය සඳහා මේ වැටුප් වැඩිවීමෙන් සතියකට NZ$18 ක් (වසරකට NZ$936 ක්) වැඩි ආදායමක් ලැබේ.

📌 මේ ගැන නවසීලන්ත රජය දරන අදහස කුමක්ද?

රජය කියන්නේ, මේ වැඩිවීම ජීවන වියදම් සමඟ සමානුපාතික වන අතර සේවකයින්ට වාසිදාකය මෙන්ම සමාගම් වලටද බරක් නොවන බවයි.

නවසීලන්තයේ අවම වැටුප් සෑම වසරකම ආර්ථික තත්ත්වය, දළ ආදායම, සහ ජීවන වියදම් අනුව සමාලෝචනය කර වැඩි කරයි.

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *